Vamos a Galapagos!!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Tim Steenoven - WaarBenJij.nu Vamos a Galapagos!!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Tim Steenoven - WaarBenJij.nu

Vamos a Galapagos!!!

Blijf op de hoogte en volg Tim

15 April 2016 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal

Met mij gaat het nog steeds helemaal top in Ecuador! Ondertussen ben ik al weer op een derde van mijn stage die prima bevalt. De dingen die ik zelf heb ontworpen op de computer worden nu ook echt CNC gefreesd. Erg gaaf om te zien dat mijn producten werkelijkheid worden.

Een week of twee geleden ben ik samen met Raphael en Ben naar de jungle geweest. Alles bij elkaar was dit een adembenemende ervaring. We hebben daar verschillende boottochten gemaakt en wandelingen door de jungle. De foto’s spreken redelijk voor zich.

Morgen vertrek ik naar de Galapagoseilanden voor een weekje! Afgelopen week hebben Raphael en ik een onwijs goede deal aangeboden gekregen voor een 6-daagse cruise op de Petrel. Naar het schijnt de nieuwste en een van de luxste boten van de Galapagos. Na die cruise verblijven we nog een paar daagjes op Santa Cruz. Binnenkort zullen er wel wat foto’s van deze trip verschijnen.

Hasta Luego!

  • 18 April 2016 - 09:13

    Judith:

    Ha Tim, goed om te lezen dat je naar de Galapagoseilanden bent gereisd. Hopelijk heb je daar minder van de aardbeving gemerkt! Gaat alles goed met je?

    Groetjes Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Tim

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 3617

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 26 Juli 2016

Stage in Quito

Landen bezocht: